Nov 15, 2011

Pengalamnku bermain Gamelan

Salam semua kawan2..
dah lame dah aku xmenulis ni..heee..maklumla..aku bukannya penulis..*_*

kali ni aku nak share pngalaman aku..pengalaman ni dah lme dah..time sem 1 di UMT ri 2..
(kirenyer cam "flash back" la)..hi2x..
sbnarnyer mggu ni aku bz gle..tp aku nak rhat skit. smbil2 tu curi masa menaip skit ni haaa...

time sem 1 dlu..ktowang kne ambik 1 subjek ni..sume student wajib ambik..
HUBUNGAN ETNIK..xleh drop..wajib!!!..
alkisah la kan...
----(amboi smgtnyer baca..kah3xx..xpe2..truskan.lalala8x)

al-kisah dlu..
lam subjek ni ade 1 keje kusus..so ktwang pilih la satu tajuk..
tajuk die....jeng..jeng..jeng...gamelan!!!..hihi...
nak taw lbh lanjut sal gamelan x?..haa..klik la ni...(sape punyer blog ntah)..hee

keje kusus tu kne present..igtkan boleh la present depan sume org..tp...hurmm..
present kat depan lecturer jew..hihi...
pelik erk??? knape nak present depan sume kwn2?..haha...

sbb....
-----(haa bz body la tu)..hakhakhak3x..

kwn2 group lain xpasti la nak ke x..tp aku mmg nak present dpn org..sbb ..
nak tunjuk n share ngn kwn2 pnglaman aku ni la...
1st time kot main GAMELAN....hihi....syok gile...
aku igt lg code2 die tu...ni haa...

5i6i665 5i6i665
5323235 5323235
5i6i665 5i6i665
5323235 5323235
5i6i665 5i6i665
5323235 5323235

sbb dlu kwn2 xleh tgk..kali ni aku nak bg la u ollzz tgk...kat bawah ni ade vdeo die taw..tgk la..
Semoga u ollzzz enjoy..bye2...TQ baca..



in this vdeo : honey shafie, fendyshams, hairil asyraf, saranya, ridzuan rahim, ahmad adha, hafizah, dan nabiha..xlupe jgk..jurucamera: fatin*_*

5 comments:

  1. hahahaha.. nice blog anyway.. cepatnya blajar.. aku ni x cekap lg...

    ReplyDelete
  2. ni design dah lame la..heee...mesti baru bukak kan ko ni..hik3x...

    ReplyDelete
  3. waaaa..tau men gamelan...beshnye... anne dlu nk amik gamelan..tp da pnuh...so...kne la amik kebudayaan 2...datz how i became one of Persadatarianz...

    ReplyDelete
  4. oyeke..hehe..bezzz..tu ist time men..n wat mase ni..skali tu je men..then dah xmaen dah..hihi

    ReplyDelete
  5. main gamelan nah.. aku dulu nyaris2 nk main angklung.. haha

    ReplyDelete