Aug 29, 2011

Edisi Khas Syawal : Salam Aidilfitri 1432H


indahnya sungguh di hari raya..
ramainya org bersuka ria....
adikku manis...cntik bergaya..
bolehkah abg ikot bersama?..

fuh..lme xnyanyi lagu rye...time ni la bole nyanyi pom kan..
oke2..dah3x...

Assalamualaikum w.b.t.....

kehadapan semua keluarga, dan sahabat :
yang mengenali diri ini...
dan juga..
kepada yang baru je nak kenal diri ini..

Dikesempatan ni..
aku nak mintak maaf ngn korang sume
kalo2 la selama ni..
aku ade wat salah ke pape ke..
samada sengaje ke x..
aku mintak maaf erk..
aku mintak maaf dr ujung rmbut ke hjung kaki....

aku tahu..
selama ni aku byk wat silap
aku byk mnyakitkan hati u ollzz
aku byk mlukakan perasaan u ollzz

kini aku sedar..
aku hanyalah manusia biasa..
manusia yang xprnah terlepas drpada buat silap..
manusia yg sentiasa memerlukan teguran...
dan manusia yang sentiasa perlu mminta kemaafan...

kini..aku berusaha..
hari demi hari..
untuk mngubah diri aku...
moga..hari yg bakal ku lalui..
lebih baik daripada hari ini dan hari sblomnyer...
moga..diri ini...
lbih baik daripada diri ini yg sblomnyer..
dan moga...hati ini
lebih bersinar drpada sblomnyer..


sekali lg..
sempena syawal yang mulia ni...
aku nak mintak maaf byk2 kalo ade salah n silap..
sepangjang perkenalan kite..
smoga ...
selepas ni..persahabatan kite..silaturrahim kite..n ukhwah kite..
diberkati Ilahi
berpanjangn hingga ke akhirat,,,,

AMINNN...


Jari disusun, maaf kupinta...Hati terbuka menyinari jiwa..
Sempena Syawal menjelang tiba,..moga2..berkat sentiasa....

Salam Idulfitri kpd semua...Maaf Zahir & Batin ~~*_*









1 comment: